? Firma nemá emoce nebo ano? Jak komunikovat realitní společnost na sociálních sítích pohledem experta
HOST: Adam Zbiejczuk – expert na sociální sítě a spolumajitel agentury Influencer.cz
Adam je expert na sociální sítě a spolumajitel agentury Influencer.cz. Mezi jeho klienty se řadí například BMW Česká republika (ex klient), CETIN nebo Albatros media.
Hlavní téma:
Realitní kanceláře mají většinou špatné renomé. Jak tedy pojmout její komunikaci?
Je těžší porozumět firmě nebo jednotlivci?
Kdo by měl profily spravovat?
Jak dostat emoce do firemních statusů?
Vyplatí se makléři nebo RK spolupráce s agenturou?
David se reklamou na Facebooku zabývá již 8 let, poslední 4 roky se specializuje na oblast realit.
Daniel je renesanční člověk, který se zaměřuje na maximalizaci produktivity jednotlivce, který nejede na dluh. Hodnota jeho společností přesahuje 100.000.000 CZK a jsou v oblastech kryptoměn, biohackingu, AI a nemovitostí.
"Jsme Studio BARÁK a měníme způsob prezentace nemovitostí." S touhle myšlenkou založili Tadeáš a Honza v roce 2020 produkci Studio BARÁK a od té doby tenhle claim beze zbytku plní.