?Jak na realitní marketing a PR v období krize
HOST: Petr Langer – marketingový a PR expert, PR manager ve společnosti Alensa
Petr je specialista na marketing a PR. Má dlouholeté zkušenosti z vrcholových pozic například jako tiskový mluvčí, předseda Výkoného výboru nebo produktový manažer. Je majitelem digitální agentury Kapesní svět, kde realizovali vyjímečný projekt pro Stavební bytové družstvo Stavbař.
Témata:
Máš přesah do mnoha odvětví. V čem se mktg v realitách liší od ostatních?
Nemám žádné zkušenosti. Jak na PR makléře?
Jak na PR investora?
Kolik investovat do mktg v developerském projektu?
Co to vlastně znamená pro firmu, když začíná krize?
Co ty a pasivní příjem?
Odkazy:
Petr Langer (LinkedIn profil)
David se reklamou na Facebooku zabývá již 8 let, poslední 4 roky se specializuje na oblast realit.
Daniel je renesanční člověk, který se zaměřuje na maximalizaci produktivity jednotlivce, který nejede na dluh. Hodnota jeho společností přesahuje 100.000.000 CZK a jsou v oblastech kryptoměn, biohackingu, AI a nemovitostí.
"Jsme Studio BARÁK a měníme způsob prezentace nemovitostí." S touhle myšlenkou založili Tadeáš a Honza v roce 2020 produkci Studio BARÁK a od té doby tenhle claim beze zbytku plní.