Adam Zbiejczuk- jak komunikovat realitní společnost na sociálních sítích pohledem experta

1 minuta čtení

? Firma nemá emoce nebo ano? Jak komunikovat realitní společnost na sociálních sítích pohledem experta

HOST: Adam Zbiejczuk – expert na sociální sítě a spolumajitel agentury Influencer.cz

Adam je expert na sociální sítě a spolumajitel agentury Influencer.cz. Mezi jeho klienty se řadí například BMW Česká republika (ex klient), CETIN nebo Albatros media. 

Hlavní téma: 

  • Adamův příbeh
  • jak má firma používat sociální sítě
  • jak na komunikaci v této době

Realitní kanceláře mají většinou špatné renomé. Jak tedy pojmout její komunikaci?

Je těžší porozumět firmě nebo jednotlivci?

Kdo by měl profily spravovat?

Jak dostat emoce do firemních statusů?

Vyplatí se makléři nebo RK spolupráce s agenturou?

Sledujte pravidelná živá vysílání na Juraj Sutoris – show

Více know-how a inspirace naleznete v dalších rozhovorech a videích s profesionály.

Přidejte se do FB komunity KNOW-HOW & ZAJÍMAVOSTI : obchod a osobní rozvoj, kde najdete denní dávku inspirace a sdíleného know-how.

Související témata

David Stašek – Jak na osobní brand úspěšného podnikatele
Juraj Sutoris Show

David Stašek – Jak na osobní brand úspěšného podnikatele

David se reklamou na Facebooku zabývá již 8 let, poslední 4 roky se specializuje na oblast realit.

Daniel Kosec – Jak využít AI & biohacking k větší svobodě v podnikání
Juraj Sutoris Show

Daniel Kosec – Jak využít AI & biohacking k větší svobodě v podnikání

Daniel je renesanční člověk, který se zaměřuje na maximalizaci produktivity jednotlivce, který nejede na dluh. Hodnota jeho společností přesahuje 100.000.000 CZK a jsou v oblastech kryptoměn, biohackingu, AI a nemovitostí.

Tadeáš – kluk, co mění svět realitní prezentace
Juraj Sutoris Show

Tadeáš – kluk, co mění svět realitní prezentace

"Jsme Studio BARÁK a měníme způsob prezentace nemovitostí." S touhle myšlenkou založili Tadeáš a Honza v roce 2020 produkci Studio BARÁK a od té doby tenhle claim beze zbytku plní.