Školení — nábor a prodej investičních nemovitostí

NOVINKA NA TRHU

Fascinují vás
investiční nemovitosti

Činžovní domy, pozemky pro developery, hotely, administrativní budovy, logistické areály, sklady, obchodní centra a retail parky.

Mě ano.

Spojením mých zkušeností v obchodě a marketingu jsem si osvojil praktické know-how, jak a kde oslovit majitele nemovitostí.

Před vstupem na volnou nohu jsem necelých 6 let pracoval jako ředitel akvizic a marketingu v investiční a poradenské firmě, která se během této doby stala lídrem na trhu v prodeji investičních nemovitostí.

Za tuto dobu jsem nabral více než 200 investičních nemovitostí od činžovních domů v řádech desítek milonů korun po velké polyfunkční budovy za 2,5 miliardy, které se úspěšně zobchodovali. 

PRO KOHO JE
ŠKOLENÍ VHODNÉ

  1. MAJITELE REALITNÍCH KANCELÁŘÍ
  2. INVESTORY A PODNIKATELE
  3. MAKLÉŘE
  4. DEVELOPERY
  5. MAJITELE FIREM, KTEŘÍ PLÁNUJÍ ZALOŽIT INVESTIČNÍ ODDĚLENÍ
  6. PRO ZAČÁTEČNÍKY I ZKUŠENÉ MATADORY
  7. AKVIZIČNÍ MANAŽERY

Na dvoudenním školení Vám postupně prakticky ukážu a naučím Vás, jak si sestavit náborový aparát, který vám bude generovat nemovitosti a investory každý den.

Jak si nastavit náborový aparát online i offline

Jak jako makléř uskutečnit úspěšný nábor a jak jej úspěšně prodat investorovi

DVOUDENNÍ
ŠKOLENÍ

Dva dny od 9 do 16 hodin

PRVNÍ DEN

  1. Úvod — vymezení pojmů, historie, definice, druhy investičních nemovitostí
  2. Jak vypadá trh s investičními nemovitostmi — aktuální situace na realitním trhu, hráči na trhu, kdo jsou majitelé nemovitostí
  3. 1. část — Nábor investičních nemovitostí online — co vše lze udělat online = žádný cold calling
  4. 2. část — Nábor investičních nemovitostí online — jak vytvořit prodejní/náborový trychtýř, který mi vygeneruje klienta (majitele, investora) každý den

DRUHÝ DEN

  1. 1. část — Nábor investičních nemovitostí offline — jak vytipovat investiční nemovitost pro nábor, kde najít kontakty na majitele/investory, cold calling
  2. 2. část — Nábor investičních nemovitostí offline — dopisní kampaně, další doprovodné strategie náboru v offline světě
  3. Jak se připravit na úspěšný nábor nemovitosti — checklist informací, které potřebuji od majitele, jak se odlišit od ostatních makléřů, specifický přístup dle druhu nemovitosti, odhad nemovitosti
  4. Jak úspěšně prodat investiční nemovitost — komu ji nabídnout a co vše může udělat makléř pro úspěšný prodej
  5. Tajné strategie a fígle, osobní brand makléře (Buďte tak dobří, že Vás nepřehlédnou)
Poptejte školení do firmy

KDE UŽ JSEM ŠKOLIL

Lucemburská 16
HEUREKA
Maxima
Business Animals
GOLDEN GATE
Keller Williams
Real Expert
Fér Makléři
BRIGHT
PIARISTI
Hotel Solutions
Porta Invest
Rodinná makléřka
Člověk v tísni
ADRA