800+
již proškolených obchodníků
12
míst je doporučená kapacita tréninku
70%
průměrné zlepšení obchodních výsledků
2
dny plné know-how a praktických cvičení
Telefonování je základní dovedností každého obchodníka. Jedná se o nejkratší a nejefektivnější cestu k zákazníkovi.
Ano, a to i v době sociálních sítí a online marketingu. Možná právě o to více. Zatímco v online světě se svádí každodenní boj o pozornost zákazníka, tak na telefonních linkách je prázdno.
A proto využijte této příležitosti a získejte více nových klientů nebo efektivně oslovte Vaše stávající klienty pomocí moderního způsobu telefonování.
Častokrát jsme jen jeden telefonát od nové zakázky.
Společnosti, které nevěří v efektivitu studeného volání, zažívají o 42 % nižší růst než společnosti, které na studené volání věří.
zippia.com
Pro koho je školení?
Co se bude dít?
Co se naučíte?
Co si odnesete?
Reálné telefonáty
Call párty
Modelové situace
Restart motivace
Call skript
Argumentační matice
Šablony
Prezentace
Video nahrávky
Skripta
(většinou online)
9:00-10:00
rozhovor s osobou odpovědnou za vedení obchodního týmu
10:00-12:00
skupinový rozhovor s obchodníky
Co je cílem prvního dne?
Po prvním dni Vám zašlu mail s konkrétními dotazy a seznamem věcí, které po Vás budu chtít. Tak, abych pro Vás mohl připravit call skripty a argumentační matici na míru.
(u klienta, 7-10 dní od prvního dne)
9:00-9:15
úvod
9:15-10:00
mindset úspěšného obchodníka
10:10-10:30
představení Vašeho nového call skriptu a argumentační matice
10:30-10:45
pauza
10:45-12:30
call párty, ostré telefonování klientům
12:30-13:15
pauza na oběd
13:15-14:30
modelové situace
14:30-14:45
pauza
14:45-16:30
call párty, ostré telefonování klientům
16:30-17:00
závěrečná diskuze a sdílení
Poptejte nezávazně trénink telefonování pro firmy