Trénink telefonování pro firmy

800+

již proškolených obchodníků

12

míst je doporučená kapacita tréninku

70%

průměrné zlepšení obchodních výsledků

2

dny plné know-how a praktických cvičení

Chcete se naučit získávat více zákazníků či lépe obchodovat s těmi stávajícími?

Telefonování je základní dovedností každého obchodníka. Jedná se o nejkratší a nejefektivnější cestu k zákazníkovi.

Ano, a to i v době sociálních sítí a online marketingu. Možná právě o to více. Zatímco v online světě se svádí každodenní boj o pozornost zákazníka, tak na telefonních linkách je prázdno. 

A proto využijte této příležitosti a získejte více nových klientů nebo efektivně oslovte Vaše stávající klienty pomocí moderního způsobu telefonování. 

Častokrát jsme jen jeden telefonát od nové zakázky.

PRAKTICKY O TRÉNINKU TELEFONOVÁNÍ

Společnosti, které nevěří v efektivitu studeného volání, zažívají o 42 % nižší růst než společnosti, které na studené volání věří.

zippia.com

🧔🏻‍♂️

Pro koho je školení?

  • pro obchodníky od juniorních po seniory – zlepšíte se o 30-100%
  • operátory v call centrech – zažijete nové metody telefonování
  • pro obchodní ředitele a vedoucí týmů – zjistíte, jak organizovat a vést nejlepší call párty
☎️

Co se bude dít?

  • dostanete zpětnou vazbu v průběhu reálných telefonátů
  • reálné ukázky telefonátů lektora
  • nový pohled, jak k telefonování přistupovat 
  • novou dávku motivace pro Vaše úspěšné prodeje
  • maximální zlepšení
  • zažijete unikátní call párty
🧠

Co se naučíte?

  • nové techniky oslovení klienta
  • jak reagovat na námitky klienta
  • osvojíte si umění zaujmout po telefonu
  • domluvit si schůzku s úsměvem
  • pracovat se stresem
  • time management telefonování
🧑🏻‍🎓

Co si odnesete?

  • návod na akvizici nových klientů ve Vašem odvětví
  • unikátní call skript, check skript na míru
  • argumentační matici pro Váš business
  • základy práce s vlastní motivací

TRÉNINK TELEFONOVÁNÍ DÁLE OBSAHUJE

Reálné telefonáty

Call párty

Modelové situace

Restart motivace

Call skript

Argumentační matice

Šablony

Prezentace

Video nahrávky

Skripta

CO O TRÉNINKU ŘÍKAJÍ JEHO ABSOLVENTI?

S Jurajem jsme absolvovali 2 dny tréninku telefonování s odstupem cca 10 dní. Spíš než o trénink technik telefonování studených kontaktů šlo o prvopočátek tel. kontaktu. To, co předchází vytočení samotného čísla. A to je naše hlava, naše motivace a naše přesvědčení. Juraj u našich obchodníků dokázal odbourat zbytečný strach zvednout telefonu a mluvit s neznámým člověkem. A to je za mně důležitější složka pro obchodníka, který potřebuje volat akvizice. Bez správného nastavení hlavy vám nemůže fungovat sebelepší technika. Děkujeme za osobní inspiraci.

Lukáš Fejks, Managing Director at Top Vision

Inspirativní, velmi rychle se zorientoval v tom, jak to u nás funguje a co konkrétně potřebujeme řešit a dokázal dát praktické každodenně využitelné rady. Skvělý přístup – férový, upřímný a kreativní!

Hana Bujelková, Managing Director at Bright HR

,,Juraji, takové energie a tak zaujaté publikum výkladem… , respekt !”

Miro Babka, Managing Director at Keller Williams Prague Prime

Setkání s Jurajem je velmi osvěžující, obzvláště jeho autentičností a zkušenostem nabitým praxí. Pro každého, kdo se zabývá obchodem, tak má takové setkání smysl a minimálně jednu novou myšlenku pro inspiraci si ze setkání odnese.

David Myslil, Member of the Board of Management at Assetio management a.s.

Perfektní organizace a obsah firemního školení spolu s bezchybnou a rozsáhlou přípravou nás ujistilo, že absolvované školení s Jurajem Sutorisem bylo to nejlepší pro naši společnost. Nejenže naši školení kolegové a kolegyně získali nové poznatky a osvojili si nové dovednosti, ale zároveň se jejich vnitřní motivace zvýšila hned o několik stupňů. Juraj je velice inspirativní a pozitivní člověk se srdcem na dlani, což se samozřejmě odráželo v realizovaném školení. Vřele doporučujeme!

Bc. Kateřina Štěrbová, Executive director at Maxima reality

Školení s Jurajem bylo přínosné a neotřelé. Vnuklo naší společnosti spousty nápadů na další rozvoj. Školení rozhodně doporučuji kvůli množství zajímavých informací, ale i kvůli Jurajovi, který je skvělý školitel a nebojí se v rámci výuky jít do praktických ukázek. Přeci jenom ,,ukázaná platí,, a to se nám moc líbilo. Díky!

PhDr. Marek Klaus, Partner and co-founder at ICP Capital Partners a.s.

Po 20 letech v obchodě, vedení a lidí a koučinku obchodníků si už člověk říká, že ho nemůže nic překvapit a Juraj je příkladem toho, že může. Z Juraje již při prvním setkání sálá jeho pozitivní energie a zkušenosti jak v telefonování, tak ve vyjednávání. Velice mě zaujal jeho přístup k argumentaci, jak se vypořádat s NE na začátku rozhovoru, kreativita, schopnost formulovat a vysoká empatie. Uspořádali jsme společně několik seminářů, které se hned naplnili a těšíme se na další společné aktivity. Setkání s Jurajem doporučuji všem, kteří chtějí vybrousit své obchodní dovednosti do dokonalosti.

Ing. Petr Hušek, Head of Sales at Broker Consulting a.s.

HARMONOGRAM ŠKOLENÍ

1. den
2. den

(většinou online)

9:00-10:00

rozhovor s osobou odpovědnou za vedení obchodního týmu

10:00-12:00

skupinový rozhovor s obchodníky

Co je cílem prvního dne?

  • seznámím se do hloubky s Vaším produktem, službou
  • dozvím se, kdo je Vaším klientem
  • důkladně vyzpovídám Váš obchodní tým

Po prvním dni Vám zašlu mail s konkrétními dotazy a seznamem věcí, které po Vás budu chtít. Tak, abych pro Vás mohl připravit call skripty a argumentační matici na míru.

(u klienta, 7-10 dní od prvního dne)

9:00-9:15

úvod

9:15-10:00

mindset úspěšného obchodníka

10:10-10:30

představení Vašeho nového call skriptu a argumentační matice

10:30-10:45

pauza

10:45-12:30

call párty, ostré telefonování klientům

 

12:30-13:15

pauza na oběd

13:15-14:30

modelové situace

14:30-14:45

pauza

14:45-16:30

call párty, ostré telefonování klientům

16:30-17:00

závěrečná diskuze a sdílení

Buďme ve spojení

Kde všude najdete Juraje na internetu?