Školení telefonování

NEJPOPTÁVANĚJŠÍ ŠKOLENÍ

TVRDÁ PRAXE

Nejsem školitel teoretik. To, co školím, sám aktivně používám. Jsem školitel a obchodu se věnuji od roku 2006.

AKTIVNĚ KOUČUJI

Na mém školení účastníky koučuji při jejich hovorech — tato technika přímého koučování je velmi efektivní a účastníky často posouvá v jejich úspěšnosti při telefonování v řádu desítek procent.

JEDEN I DVA DNY

Školení telefonování je možné uskutečnit jako jednodenní nebo dvoudenní. Sestavuji ho s ohledem na konkrétní potřeby klienta a dospělosti obchodního týmu.

Máte aktivní sales tým?

Často oslovujete a komunikujte s klienty po telefonu?

Aktivně si navoláváte klienty po telefonu?

Máte dostatek poptávek a leadů?

NA ŠKOLENÍ
TELEFONOVÁNÍ
VÁS NAUČÍM

Koučink telefonátu

Techniky reagování na námitky

Osobní nastavení a motivace

Vytvoření argumentačního manuálu

Jak zaujmout klienta po telefonu

Modelové situace

Psychogiena telefonisty/obchodníka

Pokročilé techniky vedení hovoru

Práce se strachem a obavami

Udržování vztahu s klientem

JAK SPOLUPRÁCE PROBÍHÁ

OD ZADÁNÍ A ZJIŠTĚNÍ POTŘEB PO NÁVRH ŘEŠENÍ

Každé školení je ušito na míru pro klienta — jednodenní, dvoudenní nebo individuální konzultace.

Na základě poptávky domluvíme konkrétní body spolupráce.

Následně navrhnu optimální řešení dle odvětví, ve kterém se klient pohybuje, nebo s ohledem na skladbu a potřebu jeho obchodního týmu.

Poptejte školení do firmy

KDE UŽ JSEM ŠKOLIL

Lucemburská 16
HEUREKA
Maxima
ICP CAPITAL PARTNERS
Business Animals
GOLDEN GATE
Keller Williams
Real Expert
Fér Makléři
BRIGHT
PIARISTI
Hotel Solutions
Porta Invest
Rodinná makléřka
Člověk v tísni
ADRA

Ohlasy klientů

„Školení s Jurajem bylo přínosné a neotřelé. Vnuklo naší společnosti spousty nápadů na další rozvoj. Školení rozhodně doporučuji nejenom kvůli množství zajímavých informací, ale i kvůli Jurajovi, který je skvělý školitel a nebojí se v rámci výuky jít i do praktických ukázek. Přeci jenom „ukázaná platí“ a to se nám moc líbilo. Díky!“

— PhDr. Marek Klaus (Partner a co-founder, ICP Capital Partners a.s.)

,,Perfektní organizace a obsah firemního školení spolu s bezchybnou a rozsáhlou přípravou nás ujistilo, že absolvované školení s Jurajem Sutorisem bylo to nejlepší pro naši společnost. Nejenže naši školení kolegové a kolegyně získali nové poznatky a osvojili si nové dovednosti, ale zároveň se jejich vnitřní motivace zvýšila hned o několik stupňů. Juraj je velice inspirativní a pozitivní člověk se srdcem na dlani, což se samozřejmě odráželo v realizovaném školení. Vřele doporučujeme!"

— Bc. Kateřina Štěrbová (provozní ředitelka – MAXIMA reality)

"To jakým způsobem telefonujete je součástí vašeho marketingu." - Pro mě jedna z klíčových myšlenek Jurajova kurzu o telefonování, který hodnotím jako velmi přínosný a prakticky zaměřený. Kurz můžu doporučit všem, kteří se chtějí zdokonalit v komunikaci po telefonu s klienty a zvýšit tak svou efektivitu."

— Lukáš Pazdera (nezávislý finanční poradce)

,,Juraj vedl workshop jako profesionál, od první chvíle byla uvolněné atmosféra a plno prostoru na dotazy. Obsahově šlo okvalitní tipy a triky jak správně telefonovat. ☺ Vřele všem doporučuji."

— Gabriela Potůčková (Operations manager, senior recruiter – Manuvia)

,,S Jurajem jsem se seznámil, když se mnou dělal rozhovor do jeho internetové talkshow Příběhy odvahy. Na rozhovor byl velmi dobře připravený, je vidět, že je pečlivý. Dokáže dobře reagovat v průběhu rozhovoru i na komplikovanější témata. Jeho komunikační dovednosti jsou na vysoké úrovni, určitě je tedy využije na svých školeních o obchodním telefonování. Spolupráci s ním bych mohl jen doporučit."

— Ivo Toman (Podnikatel, spisovatel, školitel, mentor, odborník na lidskou motivaci)

,,Juraj je naprosto výjimečný člověk. Jeho kuráž a výdrž naprosto vynikají před kýmkoliv, koho jsem měl tu čest osobně poznat. V naší spolupráci se dokonce velmi často stírá hranice mezi tím, kdo koho mentoruje. Vážím si ho jako podnikatele a především na lidské úrovni jako inspirativního člověka. Vřele ho jako osobnost doporučuji pro jakoukoliv formu spolupráce. Co si vytyčí jako cíl, dokáže i dotáhnout do konce."

— Miky Škoda (Zakladatel: X-Challenge, LeapMakers | Autor: Můžeš (po)dělat cokoli)

,,Každý z nás denně používáme mobilní telefon. Od zpráv (které potěší, či jen pro potvrzení schůzek), přes informační tok (FB, IG přátel a inspirujících follows a followerů, www), shlédnutí mejlů (ať jsme kdekoli) a také denně pro telefonování. Díky, Juraji, že jsi nás, fudraisery ADRA ČR, dnes obdaroval. Daroval jsi nám své know - how, inspiroval jsi nás, jak efektivně, strukturovaně využívat mobil k telefonování a také jsi nám věnoval svůj čas, elán. Jen pro to, že ti to dává smysl - být pomocí svými zkušenostmi a dovednostmi. Jsem si jistá, že díky tobě budeme v telefonování lepší, úspěšnější, vytrvalejší, usměvavější a příjemnější. Díky tobě."

— Renáta Chlebková (fundraiser – ADRA)

,,Juraj má velký dar předávat své pracovní zkušenosti i silný životní příběh. Jeho školení telefonování, které jsem absolvovala v rámci organizace ADRA bylo pro mne velice užitečné a hlavně příjemné. Málokdy se mi stane, že se v průběhu školení ani jednou nepodívám na hodinky :-). Jako školitele můžu Juraje na 100 % doporučit!"

— Katarína Kijonková (PR specialist a fundraiser – ADRA)

,,Po 20 letech v obchodě vedení a koučingu obchodníků si už člověk říká, že ho nemůže nic překvapit a Juraj je příkladem toho, že může. Z Juraje již při prvním setkání sálá jeho pozitivní energie a zkušenosti jak v telefonování, tak ve vyjednávání. Velice mne zaujal jeho přístup k argumentaci, jak se vypořádat s NE na začátku rozhovoru, kterativita, schopnost formulovat a vysoká emaptie. Uspořádali jsme společně několik seminářů, které se hned naplnili a těšíme se na další společné aktivity. Setkání s Jurajem doporučuji všem, kteří chtějí vybrousit své obchodní dovednosti do dokonalosti."

— Ing. Petr Hušek (obchodní ředitel – Broker Consulting)

,,Setkání s Jurajem hodnotím jako jedno z nejpřínosnějších. Je neuvěřitelně milý, vstřícný a okamžitě ho napadá konkrétní řešení každé otázky. Má bohaté zkušenosti s telefonováním, marketingem a obchodem jako takovým. Nejvíce si však vážím jeho osobního přístupu a laskavosti. Juraji, děkuji a přeji hodně úspěchů v pracovním i osobním životě. "

— Jirsikova Terezie (realitní makléřka)